marți, ianuarie 12, 2010

Evil New Year!

Have a Evil New Year!
Ma cunoasteti deja?inseamna ca m ai evil de atat n are cum [:)) >:)]
Sarbatorile s au dus [pa' pula] cu tot cu bani, vacantza, timpu liber si in cazu unora fericirea.pt mine inseamna k am inceput cautare de munca si bagarea de pula in facultate.mi am propus ceva am timp pana in martie sa ma tin de cuvant...am de gand sa o fac indiferent de mijloacele folosite, pana la urma urmei scopul scuza mijloacele indiferent care ar fi acelea sau daca am avea victime colaterale. totusi in anul 2009 am invatat ceva ce la un moment dat detestam din partea altora dar am aflat ca indiferent in ce cerc de prieteni te afli jungla e prietenoasa pe langa ei.am aflat ca un cerc de prieteni defapt reprezinta interesul si speranta unor indivizi cu acelasi scop folosit in general aceleasi mijloce.adica intr un grup de drogalai toti vor sa se sparga[scopul] daca se poate pe bani altora[interesu] daca nu poate merge o combinatie ceva[speranta].
Totusi egoist neegoist totul ar trebui sa aibe o limita.adica pana la urma urmei poate esti e egoist cu x si y si pt restu ce e al tau e si al lor, poate ca stii ca a si b nu au bani desi ar vrea sa mearga intr o rockoteca la o bere te oferi daca stii ca poti.mi am dat seama k in cazul meu cu unii singur meu motiv pt kre sunt egoist cu unii e pt ca nici eu nu am,si cand am stiu ca de la ei nu o sa primesc niciodata pt ei chiar nu au.cateodata mi se mia face mila alteori nu.
am mai invatzat ca mi am incalcat unul dintre principiile de baza cea ce ma dus la concluzia ca mi am pierdut controlul si n ar fi bine sa fiu calcat pe bataturi
momentele de nervi cand se intuneca totul si esti fixat pe o singura tinta[indiferent cine e ea] sunt din ce in ce mai dese.
am mai invatzat ca intr o zi de sictir total o tigare[:)] face cel mai bn
am realizat ca facultatea nu e de mine
ca nu am prieteni decat s ai numar pe maini in rest sunt cunostinte
am mai aflat ca "-diliule am nevoie de tine repede te rog scandal" dar cand "diliu: -bey am si eu nevoie de 10 roni" nu putem...
sunt multe lucruri care am aflat ca porecla mea ridica paru pe spinare la anumiti copii
ca lumea ma evita care aude de mine
ca pizdelor li se pare ca diliu e o porecla cu lipici
cu un pic de tupeu agati pe oricine
ca am mare noroc cu papagalu
multumesc tuturor care ma suporta asa cum sunt si muie celor ca isi cauta anturaj cu japca.
iubesc fetele care flirteaza cu mine in gluma sau in serios[da buzz pe mess pt varianta 2:))]
ador bikeu si urasc ratb ul
astept parerile
pup pe toti

2 comentarii:

  1. un nou an plin de rahat dar cu ceva vointa se rezolva.
    imi place cum iti dai flegmele in scris pe fatza
    succes!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu fi pesimist boss..o sa vezi ca o sa vina vremuri mai bune,urmeaza.ti propriul sfat;) si scrie mai des p blog nu fi tampy:*

    RăspundețiȘtergere