sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Ultima Ploaie

Melodia asta e prea frumoasa si sincera sa nu aibe un loc special pe blogul meu.
Ne arata cum iubirea se duce de rapa, prietenia, sinceritatea si toate sentimentele ce odinioara ne multumeau sufleteste. Dar ne si indeamna sa avem incredere si speranta ca "...vocea iubirii intr-o zi nu o sa mai taca...".
Indiferent ce iubire e legata prin sange sau legata prin suflete.
Uitativa cat de frumos este in minutul 2:26.
Ascultati o voi si da ti va cu parerea la comentarii va rog. Aveti videoclipul. Linkul de unde sa download ti melodia si blogul lui Vescan. Parerile la comentarii va rog.
http://www.fisierulmeu.ro/22WTJX6G4NJX/Vescan-Ft-Ligia-Ultima-Ploaie-mp3.html
http://vescan.blogspot.com/



.:: Vescan & Ligia Moldovan feat Feat Ligia Moldovan - Ultima ploaie ::.

Ploua... Tu nu esti sa m asculti
Ca de obicei tu n ai timp sa m asculti
Ploua... In sufletu meu ploua
Ploua... Vorbesc cu tine. . .


S i poate i ultima data cand te mai aud
Ultima data cand te mai ascult
Ultima data cand te mai ascund
In bratele mele de ploi (ploi)
Uita de mine, da uita te bine
Ca i ultima pagina din trecut
Si uita te bine nainte sa zici ca toate au trecut
Oricum timpu trece, sunt ok
Daca te ntrebi ce mai fac
Daca iubesc acum pe altcineva sau dac am incercat s o fac
Macar stii, inima mea de atunci intr una bate
Razbate cu gandu ca poate orice rani pot fi alinate. . .


Ploua...
Da stiu c au fost prea multe ploi
Si ne am promis ca daca unu cade, cadem amandoi
Pres multe ploi, chiar n am vrut sa mangai alt chip
Da cu amintirea ta in piept, nu pot fi fericit. . .


Lasa, lasa ploaia sa treaca
Vocea iubirii intr o zi n o sa mai taca
Lasa, lasa cerul sa cada
Ingerii sa planga pentru ultima data. .


Auzi c am inima de piatra
Nu esti prima care pleaca
Da esti prima sincer care as vrea intr o zi sa se intoarca
Nu esti prima care ncearca sa ma schimbe n repetate randuri
Da esti prima care intr un final m a pus pe ganduri
Si acum o mie de ganduri m apasa
Lasa ploaia sa vina sa treaca
Lasa cerul sa cada, sfintii sa vada
Ca oamenii plang cateodata
Lasa timpu sa treaca, da totusi incearca
Sa nu crezi deloc in povesti
Asta i ultima data cand ma mai auzi si poate mai zambesti
As vrea peste ani sa ti amintesti cu drag de tot ce a fost
Chiar daca am fost un prost si nic io scuza nu mai are rost
Acum, totusi dupa atata timp inca mi e dor
Si dor unele momente incep sa cred ca niciodata nu mor. .


Lasa... Lasa... Lasa...
Lasa, lasa ploaia sa treaca
Vocea iubirii intr o zi n o sa mai taca
Lasa, lasa cerul sa cada
Ingerii sa planga pentru ultima data. . .


Ploua... Tu nu esti sa m asculti
Ca de obicei tu n ai timp sa m`asculti
Ploua...In sufletu meu ploua
Ploua...Vorbesc cu tine. . .

5 comentarii:

  1. Marfa melodia, ma rog mai mult versurile, ma enerveaza vocea tipei:p
    ce pustiu e pe aici:))

    RăspundețiȘtergere
  2. E o piesa mult prea geniala iar videoclipul e demential. Uite ca se poate si la noi.. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Te iubesc pentru ca doar tu imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata.Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi.Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne.Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi…Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu…Te iubesc pentru ca esti totul meu.Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vb...Te iubesc in mod obsesiv…Te iubesc in mod patetic…Te iubesc orbeste…Te iubesc .Stii ce? Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi...

    RăspundețiȘtergere