joi, noiembrie 05, 2009

Increderea

E un mare pacat ca ai avut incredere in mine[:))]...glumeam dar nu intotdeauna pentru ca au fost oameni care au avut incredere in mine si ori am facut farsa ori chiar i am dezamagit desi nu asta am vrut...
Ca de obicei dexul este ala care ne da speranta cu fiecare inteles:

ÎNCRÉDERE s. 1. (pop.) crezare, crezământ, (fig.) credit. (Se bucură de ~ lui.) 2. (livr.) confiență, (înv.) credință. (Nu am ~ în el.) 3. nădejde, siguranță. (Pot să am ~ în voi?) 4. optimism. (Privește cu ~ viitorul.)

Problema 1:
Acum sa vedem daca ai incredere intr o persoana sa vedem ce se poate intampla...
Solutia a): Sa ai dreptate si sa fie un om de incredere si sa te bucuri ca poti sa l ai alaturi de tine la bine si la rau un timp indelungat desi sa nu fi foarte sigur de ce si cum dar sa stii ca e acolo indiferent de rezultat
SAU
Solutia b): Sa te inseli sa nu fie un om de incredere sa fie un cacat de individ care isi face interesu' fara sa ti dai seama si porma cand nu mai reprezinti nimic pentru el si sa ti dea cu picioru cand o sa ai mai multa nevoie de un umar pe care sa plangi pt ca e o hiena parsiva care nu face decat sa se foloseasca de oameni cum schimbi tu sosetele[in cazu in care nu le schimbi zilnic te rog frumos sa nu te simti notat aici oricine ai fi :))]

Totusi sa lasam asta la o parte aici nu a fost decat o mica idee ca nu prea imi arde de scris despre asta avand in vedere ca eu m am certat cu cineva ca nu m am dus la facultate exact cand a vrut ea[si nu, nu e mama] si poate are dreptate dar asta nu inseamna ca i am inselat increderea[:-@] ci pur si simplu ca nu am avut chef atunci si m am dus porma dar mai conta nu...cel putin pt ea...acum nici pt mine[:-??]


Haide gasiti alt pacat sa mi exprim parerea[;)]

Un comentariu:

  1. increderea nu e ceva rau:P
    doar in cazul tau k esti nenrocit:)) glumeeeammm...
    nuj cn s-a suparat k nu te-ai dus la fac desi presupun k a fost cnva care tine la tn...dar are dreptate..
    hmmm..alt pacat?
    adulterul:)))

    RăspundețiȘtergere