duminică, noiembrie 01, 2009

Gelozia...

Gelozia este un alt pacat al omului parerea mea se afla intr o boala fara leac. Nu incerc sa inteleg de ce sunt gelos dar stiu ca pocnesc. Imi place sa intoarca lumea capul pe strada dupa "tine" dar nu uita ca ai voie sa te uiti dar nu pune mana in nici un fel mai ales la brat sau ceva de genu' ca o iau razna.
Sa aflam ce zice dicitionarul despre gelozie:
"GELOZÍE, gelozii, s.f. 1. Sentiment chinuitor și obsedant pe care îl provoacă în sufletul cuiva bănuiala sau certitudinea că ființa iubită îi este necredincioasă. 2. (Rar) Invidie, pizmă."
Deci pana la urma ca sa ajungi sa fi gelos trebuie sa fi iubit? Nice... Banuiam eu ceva dar alte pareri au lasat indoiala sa se infiltreze in sufletul meu.
Pana la urma urmei ca sa ajungi la gelozie trebuie sa te opresti in statie iubire sa se opresca curentul la posesivitate sa mergi pe jos pana la singuratate trecand prin nesiguranta si sa te opresti la dependenta si sa ajungi la concluzia ca ai gresit statie si sa ocolesti pe la suprafata sa ajungi inapoi la iubire cu mintea luminata.
Eu personal sufara de boala asta de mai bine de un an si ceva poate ca nu ma intelege lumea dar nu intereseaza asta ci doar ca persoana care nu mi-a zis "next" sa intelega ca o fac pt ca asa sunt eu si sa ma accepte cum sunt, poate am reusit sa ma las de fumat, sa fiu violent[vrajeala], sa nu fiu egoist[desi nu eram] dar de asa ceva nu ma pot vindeca indiferent de sacrificiu' si premiu pt reusita.
Am decis ca cel mai bine discut iar daca nu ma simt in stare sa port o discutie normala mai bine ignor ca s-ar putea sa regret gesturile dupa. Nu ma mai bag in viata nimanui, nu mai vreau sa pic la mijloc vreau doar sa ajut cand si unde pot, vreau sa dispretuiesc in continuare persoanele pe care nu le sufar, vreau sa mi pastrez prietenii iar daca ei se simt in cazul de ales nu au decat sa o faca si indiferent de decizia lor daca nu sunt alesul o sa regret imens dar sunt pregatit sa renunt la ce a fost, momentan am alte prioritati decat sa duc o lupta contra barbatul vs. femeie ca de obicei se stie rezultatu' si nu am de gand sa duc batalii pierdute sau prietenie vs. interes. Nu prea mai exista prietenie ci in mare parte interes dar tocmai de aia cu cat ma implic mai putin in tot si toate nu o sa mai pic la mijloc si nici nu o sa mai regret cand o sa primesc un sut in fund so...
"
As vrea sa stii , sa stii ca merg mai departe
As vrea sa stii , sa stii ca merg mai departe
As vrea as vrea , sa vezi sa vezi eu pot si fara tine as vrea sa stii …"
[http://www.youtube.com/watch?v=ovdFzGFmA0M&feature=related]
Indiferent cine ai fi poate ca ar trebui sa ajung iar lupu' ala singuratic care am fost odata, lider nu sunt facut sa fiu clar[;)]...
Vorbim cu ocazia altui pacat...

Un comentariu:

  1. daca ar fi sa scri in fiecare zi despre un pacat sigur ar fi un blog foarte complex..:))
    esti un pacatos dar ce pl ta, mai e pana o sa mori si o sa te judece d-zeu:))
    pana atunci te judec eu si toti care au parerea mea..:P
    pentru ca sunt o grasa invidioasa pe fizicu' tau:)))
    sa ma refer acu' la postare...
    nu sunt de acord.
    gelozia vine din nesiguranta [ori pentru ca nu esti sigur pe tine ori pentru ca nu esti sigur pe persoana iubita].
    gelozia este o dovada de dragoste doar in dozele mici, in dozele mai evidente ascunde niste frustrari.
    te sfatuies daca mai vrei sa cauti definitii sa cauti in dictionarele psihologice pt k unde ai cautata tu scrie doar de aceptia cuvantului...adik ce inseamna.
    sentimentul asta mai vine si din dezamagirile din trecut si asa mai departe..
    ma rog un lucru e sigur...gelozia umbreste iubirea si o transforma in ceva urat...
    nu vrei asta nu?::P

    RăspundețiȘtergere