joi, octombrie 22, 2009

Iubirea...


Sentimentul care iti da senzatia de zbor care te face sa te simti de parca totul se invarte in jurul tau si esti gata sa faci orice pentru persoana care ti o ofera si tu ii returnezi serviciul...
Iubirea este atunci cand te daruiesti din toate punctele de vedere unei singure persoane si certurile si toate inconvenientele care vin odata cu iubirea sunt spre binele unei jumatati.
Poate ca am facut cea mai mare prostie ca am renuntat la iubire pentru a le fi mai bine multora, poate ca oricum nu suportam sa o vad cum sare la altii in brate sau poate pur si simplu inebuneam cand il vedeam pe cate unu ca ii baga capu intre sani poate ca ea ii lasa ca avea incredere sau poate eu pocneam de gelozie mai rau ca o artifica...Dar acum s a terminat pentru ca eu am vrut sa fie asa in speranta ca toata lumea va fi multumita si eu imi voi schimba anturajul...barca mea s a golit brusc cand am decis sa i inec pe toti....
Oare am facut bine? Sper ca da desi simt cum o parte din mine moare...
Ea e puternica si stiu ca o sa reuseasca sa treaca peste...eu nu stiu pentru ca eu am tupeu nu curaj...
In fine...
Pa tuturor care ne stiu cum am fost...
P.S. Chiar te am iubit si nu mi am batut joc dar e mai bine asa..., oricum nu cred ca o sa vezi asta vreodata...

Un comentariu: