vineri, august 28, 2009

Visul [meu] unei nopti de vara...


Visul unei nopti de vara este o comedie romantica scrisa de William Shakespeare [cre' ca asa se scrie] pe undeva prin 1600-1700 oricum pana acum nu foarte mult timp nu a reprezentat nimic pentru nimeni la fel ca si multe alte "opere pierdute" desi acuma este una dintre cele mai jucate piese de teatru.
Acuma sa vedem varianta mea...
Include comedie...poate si comedie neagra, romantism nu in exces dar cateva scene neaparat si sportul extrem se afla in prim plan cu vocabularul de rigoare...
Cred ca azi noapte a fost cand am realizat si eu ca am reusit ceva cu bike-ul fara sa ma invete nimeni si sa mi zica cineva "-Diliu, ce gap tare mai da-l odata." Atunci a fost momentul cand a crescut inima in mine si am tras mai tare si a fost mai bine si nu o sa ma las pana nu o sa ajung suficient de bun sa intoraca lumea capul pe strada dupa mine.
Comedia poate fi prezenta prin mai multe feluri printre care se numara consumul ilicit de droguri care ne dau starea de euforie, glumele, bancurile si orice fel de gesturi care ne fac sa radem.
Comedia neagra are in prim plan pe oricine, eu sunt o victima usoara din cauza bike-ului ca pot sa cad foarte usor si sa i fac pe restu sa pufneasca in hohote de ras, alti pot fi subiecte de misto care se ataca foarte usor si ne fac pe plac [;)] si mai pot fi si din cauza felului lor de incerca sa para amuzanti si defapt dau mari rateuri ceea ce le da la restu apa la moara...
Romantismul poate fi in orice ipostaza, o plimbare nocturna dupa o runda obositoare de bike, a sta cuibarit in bratele cuiva folosind ca pretext frigul ti a patruns in sufletul tau care tanjeste dupa putina afectiune, poate fi un sarut furat din greseala sau dupa ce esti foarte mandru ca ai realizat ceva pe care nu credeai ca o sa reusesti...
Pretexte sunt, scene apar, denumiri avem, dragoste nu ducem lipsa, afectiune e peste tot, acum a mai ramas orgoliul care din pacate sta la panda printre noi...
Prin cateva etape sper ca am reusit sa va imprim in minte o scena legate de niste rampe in intuneric luminate de cateva becuri, pe niste banci atarna cateva persoane toate cuibarite una in bratele celuilalte pe margine niste cupluri stau si privesc printre saruturi apasatoare niste singuratici cu singura lor iubire, bike-ul, mai incolo se vad dispersand doua umbre care se tin de mana...
Visul unei nopti de vara - 2009 -
By DiLiU

3 comentarii:

  1. cat de frumos.......nu stiam k ejti atat de sentimentalist...cat de sweet:*

    RăspundețiȘtergere
  2. sa imi bag pl cat de frumos e aricolul asta...si ma refer la poveste, la compozitie, la cuvinte, la figuri de stil, la suflet pus poate pentru prima oara intr-un articol..sunt impresionata..
    povestea in sine a avut o conotatie aparte pentru fiecare, fiecare a simtit in modul lui frigul, fumul si dorinta de afectiune..
    niste copii care invata sa traiasca din plin, sa iubeasca, si mai ales sa uite:)
    te pooop:* si te rog posteaza mai mult asa pentru ca ai talent..si ma abtin in a fi subietiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine ca te'ai apucat iar sa scrii pe blog:D incearca sa te ti te scris pt ca scrii bine [daca incerci sa scrii ceva serios, nu la caterinca]

    RăspundețiȘtergere