luni, august 31, 2009

Viata...o calatorie


Toti cand ajungem la o anumita varsta in general sa iesim de la pubertate o sa incep sa ne cautam prieteni de nadejde cu visul ca sa-i vedem la nunta o sa stam la o bere si copii nostrii sa se joace impreuna si ce alte copilarii mai avem de la varsta aia pana mai incolo sau defapt unele sperante chiar ajung realitatedar sansele sunt destul de mici.
In fine cand ne suim in barca numita prietenia vietii nu ne ducem singuri si nu asta conteaza ca poate sa fie plina si sa dea pe dinafara si toti stiu ca e o calatorie lunga, si poate realizeaza ca e si destul de grea, rezultatul final este cand ajungi tu pe celalat tarm si cobori si te uiti in spate sa vezi ca defapt esti singur sau mai sunt cativa langa tine si te gandesti ca totusi s au urcat atatia, ce s a intamplat?
S au gandit ca nu meriti tu un sacrificiu desi e un cacat cu care poate te ajuta si un strain dar "prietenul" decide sa paraseasca barca si sa se duca inapoi la cineva care poate nu ar vrea decat sa il ajute pe el fara sa primeasca ceva la schimb. Eu as fi pregatit sa ma alatur calatoriei respective pentru cateva persoane...ele sunt pregatite pentru mine oare? Cativa stiu clar ca da, si restu in mare parte ma doare in cur, pentru mine sunteti doar cunostinte.
Cand mi am inceput eu calatoria am ramas singur la un moment dat dar pe drum am gasit niste naufragiati care defapt sunt niste oameni de care am eu mai multa nevoie decat ei de mine.
Calatoria mea nu e nici pe aproape de sfarsit si sunt pregatit sa merg mai departe...
Celor care sunt in barca mea - Calatorie Placuta -
Celor care mi se vor alatura - Bine ati Venit -
Celor care sunt gata sa renunte - O zi Buna -

5 comentarii:

  1. postarea asta nu pare genul tau, in sensul ca tu nu scrii asa. tu scrii coerent. e facuta in graba sau....?

    RăspundețiȘtergere
  2. "ce fericiti eram k am gasit ce am cautat atata vreme, cu tine am uitat de necazuri,probleme, si curios am gasit teme comune de discutie care...ne faceau sa apartinem cercului select al celor care /cred k stiu ce-i iubirea\...Dar normal dezamagirea si-a facut prezenta la un momentdat si am aflat ca nu esti ceea ce am spaerat sa fii, desi atingerile tale le simt inca, desi, in suflet mi-ai lasat o urma adanca, nu regret caci am invatat incet ca tot ce mi se intampla face parte din mine deci o parte din tine ma intregeste cumva..."


    ( e la propriu ptr postare...iar la figurat...nu mai e nimic:)...printe altii am facut si eu parte din calatoria ta

    RăspundețiȘtergere
  3. ps.mentionez ca tre` sa think a little k sa ti dai seama cine a scris fiindca e o alta "ea" decat cea la care ti`a fugi instant gandu`

    RăspundețiȘtergere
  4. nu's eu...
    "D
    nu am comentat asta..
    frumos articol..si nu conteaza cat calatorim cu tine,,,ne faci fericiti pe toti din barca>:D<
    numai ca uneori nu primesti pe cine trebuie alaturi de tine, si dai cu piciorul cui ar trebui sa nu o faci..
    dar esti diliu si te iertam nu..
    cat mai avem putrea:P

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte dragutz articolul laurei.are dreptate.ne faci fericiti pe toti din barca.faci greseli cum face toate lumea.consecintele vin si pleaca...:)

    RăspundețiȘtergere